Ohana means family. Family means nobody gets left behind or forgotten...

2013. június 19., szerda

The boys

Flora

  Arra ébredtem, hogy a nap besütött a szobámba. Lassan és ásítva keltem ki ágyamból. Valami nagyon furcsát álmodtam az éjjel ugyanis angyalok vettek körül, már-már azt hittem, hogy meghaltam. Ezen elnevettem magam de mosolyom csak addig tartott még realizáltam helyzetemet. Nem álmodtam. ez iga volt. Tehát egy angyal vagyok ahogy a körülöttem lévő emberek mind... Valahogy nem tudom elhinni. Olyan hihetetlen, az ember egyik nap még árva majd hirtelen angyal lesz??? Lassú lépetekkel haladtam le a lépcsőn nem tudtam mi vár rám... Vagy, hogy kik. Csak reménykedni tudtam, hogy legalább Lo, Bella és Lana jól vannak és itt vannak. Amint leértem minden szem pár rám szegeződött és egy hang szólalt meg mögöttem.

-Jó reggelt hercegnőm!-amint meg fordultam Edward állt mögöttem és lazán elmosolyodott. Abban a percben szinte ölni tudtam volna szemeimmel, ami viszont csak tovább mulattatta őt.-Igen Axe biztos, hogy közénk tartoznak.-mondta végül vihogva. Nem foglalkoztam vele csak fogtam magam és leültem az asztalhoz. Volt bennem még mindig jókora szorongás de azzal próbáltam magam nyugtatni, hogy majd csak minden helyre jön. Miután Teresa kiosztotta a reggeliket kínos csönd ült a társaságra.
-Axe ma este megyünk?-kérdezte egy kaján vigyorral az arcán David.
-Hova?-mondta Lana de úgy láttam nagyon nem akarja megtudni a választ.
-Egy kicsit mulatozni.-vigyorgott Ryan mire mindannyian összerezzentünk.-No de nem kell annyira megijedni!
-Igen, ugyanis ők nem jönnek csak a kis srácot visszük.-mondta lazán Jared, mire Lorein kifakadt.
-Mi? Ide figyelj ha az öcsémnek bármi baja lesz, ha csak egy haja szála is meggörbül Te és kis barátaid számomra halottak vagytok. Fogtad?-közölte Lo olyan hangon amin mindenki meglepődött pedig nem  kiabált sőt inkább halk volt, de mindenki jól értette és Jared és bólintott.
-Jó akkor most én beszélek! Tehát már most indulunk, reggeli után.-jelentette ki Axe ellenmondtást nem tűrő hangon.-Természetesen vigyázni fogunk Jesusra, de most már menjünk.-mondta majd a fiúkkal együtt kivonultak és mi pedig Teresával maradtunk.

Lana

  Teresa latin származású volt és csodaszép. Nagyon megszerettük őt a lányokkal pedig csak egy napja ismerjük őt. Amíg segítettünk neki elpakolni a konyhában elkezdtem gondolkozni, vajon ő is angyal és a fiúknak ő a biológiai anyjuk is? Végül minden bátorságomat összeszedve megkérdeztem tőle.
-Teresa?-kezdtem mire ő mosolyogva rám teintett.-Mesélsz nekünk a fiúkról, magadról és Axeról?-először meglepte kérdésem majd mutatta, hogy üljünk le az asztalhoz. Miután mindenki leült mosolyogva kezdte mondandóját.
-Nos, akkor miről szeretnétek először hallani?-kérdezte majd Lorein és Flora kapásból rávágta, hogy a fiúkról ezen mindenki elmosolyodott.-Nekem soha nem lehet gyerekem...
-Miért ez is olyan mint a Twilight-ban?-kérdezte Bella.
-Nem dehogy is nekem egy fajta betegségem van.-mosolygott Teresa.-Tehát a fiúk nem a biológiai fiam. Mindegyikőjük úgy keveredett hozzánk. A legelső volt Edward még igazán kicsi volt mikor Axenak látomásai voltak róla és megrögzülten őt kereste mindenhol. Mikor rá talált olyan boldog volt, mint még soha felcsillant a remény a szemében! Mert tudjátok, ha egy angyalnak fia lesz bármely módon az azt jelenti, hogy életben marad és segíthet felnőni a gyereknek. Ez mindennél fontosabb volt a férjemnek a segítség. Majd nem sokkal később egy fiúcska csöngetett be hozzánk ő volt Jared. Mikor kinyitottam az ajtót és először megpillantottam volt valami a szemében egy különös fény egy láng. Ha majd jobban megnézitek a mai napig ott van. Axe nem akart hinni a szemének kész csodának hitte. Másnap Jared egy szőke kisfiút ráncigált magával aki nem volt más, mint David őt egy sikátori "vacsoránál" találta meg a kis Jared. Axe és én is rögtön megszerettük őt  így már három fiúnk volt mikor egy se lehetett volna. Ryan... ő volt talán az akire senki nem számított. Őt Edward és Axe mentette meg. Csoda volt a javából, hiszen a halálból hozták vissza. Senki nem számított,hogy megéli a reggelt is. Hát és amint látjátok él és virul. A négy fiú nagyon könnyen egybe szokott és azóta mindig együtt vannak.
-Mióta?-kérdezte óvatosan Lorein.
-Jaj, hát ez egy elég kényes téma de ha megígéritek, hogy nem adjátok tovább  elmesélem.-mondta Teresa mire mi bólintottunk.-Röviden annyi hogy Jared egyszer rosszul választott és a fiúk kiálltak mellette még a legsötétebb óráiban is. Segítettek neki és mellette maradtak. Ellent mondtak Axenak és nekem.-mesélte.-És azóta, de a többit majd később elmesélem, most már úgy is nagyon késő van!
-Már csak egy valami... Te angyal vagy?-kérdezte Bella.
-Nem.-válaszolt Teresa teljes higgadtsággal. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése